رونالدو: اگر این بازی فینال بود، شانس خود را امتحان می کردم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: اگر این بازی فینال بود، شانس خود را امتحان می کردم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: اگر این بازی فینال بود، شانس خود را امتحان می کردم

رونالدو: اگر این بازی فینال بود، شانس خود را امتحان می کردم

 

رونالدو: اگر این بازی فینال بود، شانس خود را امتحان می کردم
بنا به گزارش Marca، رونالدو به دلیل مصدومیتی جدید این مسابقه را از دست داد و دلیل غیبت او همان مصدومیت دیدار مقابل ویارئال نبود و در تست های آمادگی جسمانی قبل از مسابقه ناموفق بود.

وی در مصاحبه با خبرنگار Marca، حین برگزاری مسابقه در ورزشگاه اتحاد گفت:

فشار و درد هنوز هم وجود دارد. تا بازی بعدی صبر خواهم کرد. اگر این بازی یک فینال بود،شانس خود را امتحان می کردم.

در حال حاضر گمانه زنی هایی مبنی بر احتمال غیبت ستاره پرتغالی در دیدار برگشت نیز وجود دارد، و احتمالاً او دیدار این هفته مقابل رئال سوسیداد را نیز از دست خواهد داد. رونالدو در بازگشت به مادرید آزمایشات بیشتری انجام خواهد داد، اما گفته می شود که این مشکل تنها باعث بدتر شدن رابطه رونالدو با پزشک تیم، خسوس اولمو خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | 17:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.